De Zwerver MO13-1 - Sliedrecht MO13-2 3-1

Sliedrecht MO13-2

21 september 2019 8:30

Patrick Kwakernaak

zaterdag was het dan zover onze eerste competitiewedstrijd thuis tegen Sliedrecht voor MO13-1. Gespannen gingen de meiden het veld in, te weten Julie, Esther, Sharon, Shania, Gabriella, Fiene, Dagmar, Lucie, Quinty en Rowena. Van die spanning was na het fluitsignaal niks te merken. De eerste helft speelden we Sliedrecht helemaal zoek ruststand 3-1. De tweede helft was veel minder van onze kant en bleef het bij 3-1. Al met al een goede wedstrijd doelpunten maaksters vandaag waren Rowena, Quinty en Fiene. Meiden op naar volgende week met twee trotse trainers Dave en Dannie.

📸 Miranda Ducaat