De Zwerver JO19-1 - Rood-Wit JO19-1 2-2

23 november 2019 11:30

T. (Tiede) van Bockel

🚩De Zwerver J019-1 - Rood Wit J019-1 ; 2-2

Op een slecht en glibberig hoofdveld moest er aangetreden worden tegen Rood-Wit uit St. Willebrord.
Door afwezige spelers ( Jordy, Mehmet waren ziek , Bjorn geblesseerd)) mocht Tom Ferier van J017-1 bij ons op de bank beginnen.
Fantastisch dat ik voor de wedstrijd aan Lars mocht mededelen dat hij na de wedstrijd als reserve mee mocht met het 1e!!!!!
Na 3 min. werd het 0-1 door onoplettendheid in onze verdediging.
In de 10e min. een corner van Lars die Ronan net mis kopte.
Het lukte de boys maar niet om in hun ritme te komen en kansen waren schaars voor de Zwerver en Rood -Wit in de eerste helft. Alhoewel Remco een paar goede reddingen verrichtte.
Erdem kwam erin voor Koen en door de positiewisselingen werd het spel beter.
De ruststand was helaas 0-1.

In de 47e min. van de tweede helft nam Lars een corner die bij de eerste paal doorgekopt werd door Ronan op Erdem en hij kopte raak : 1-1.
In de 56e min. een vrije trap van Lars die Erdem net niet bereikte.
Maiky had zijn dag niet ( kan gebeuren) maar dat overkomt elke speler wel eens.
Na een paar kansjes over en weer werd onze verdediging even zoekgespeeld door 1 speler van Rood - Wit die vervolgens de bal afgaf aan een zeer vrijstaande medespeler : 1-2 (67e min).
Erdem mocht in de 75e min. een vrije trap nemen op de 16-meter lijn.. deze bal poeierde hij langs de keeper van Rood-Wit klem in de kruising die nog het suizen in zn oren heeft : 2-2!!
De laatste 10 min. waren echt voor de Zwerver-boys maar dito kansen gingen er helaas niet in.
Tom viel nog even in voor Maiky wat hij goed deed.
De 3 punten hadden we binnen handbereik maar helaas.
Zo eindigde deze enerverende wedstrijd in 2-2.
Later mochten we vernemen dat Lars zijn debuut had gemaakt in t 1e.....ook nog gescoord had maar was helaas in buitenspelpositie.
Dan mogen wij als vereniging zijnde trots zijn dat we een goede lichting jeugdspelers hebben!!

Opstelling : Remco , Luuk , Sam , Jasper , Koen , Lars , Danieck , Danny , Maiky , Ronan , Ilhan.

Reserves ; Erdem , Tom

Man of the match : Erdem Akbaba