Klundert JO19-1 - De Zwerver JO19-1 3-3

klasse 02

9 november 2019 12:00

Klundert J019-1 - De Zwerver J019-1 : 3-3

Omdat keeper Angel geblesseerd is ( tot na de winterstop) mag Remco ons doel verdedigen.
We mochten op het hoofdveld spelen ( slecht kunstgrasveld, vraag maar aan Jasper) op deze schitterende accommodatie.
De vele meegereisde supporters zagen een enerverende wedstrijd tegen de koploper.
Erdem Akbaba ( broer van Hasan )maakte zijn debuut voor ons team en deed dat met verve.
De Zwerverboys openden fel en in de 6e min. gaf Jordy een mooie pass op Maiky die net naast ging.
De verdediging gaf geen krimp mede door de snellere kale Bjorn.
In de 23e min. werd er een corner gegeven door de scheids terwijl iedereen zag (ook de tegenpartij) dat het een achterbal was.
Deze corner leverde weer een corner op dat jammer genoeg de 1-0 opleverde.
In de 24 e min. trapte de keeper van Klundert de bal pardoes voor de voeten van Erdem en hij zei dank je wel 1-1!!
In de 28 e min. een knal van Jasper die net overging.
In de 33e min . deed de keeper van Klundert precies hetzelfde als in de 24e min...ook bij Erdem... 1-2 !!!
De tweede helft begon zeer goed voor de boys... in de 47e min. kopte Erdem de bal op Maiky die na de keeper omzeild te hebben de bal op onverklaarbare wijze naast schoot.
Nauwelijks een minuut later veroorzaakte Luuk een een penalty : 2-2.
In de 60 e min. een mooie doorkopbal van Erdem die Maiky bereikte en deze maakte hem koelbloedig af : 2-3!!
Daarna nog mooie kansen voor Ronan en Erdem die op fraaie wijze zijn lob van 20 meter op de lat zag belanden.
In de 80e min kwam Klundert op 3-3 na gerommel in onze defensie.
Klundert kwam met een slotoffensief maar door goed keeperswerk van Remco bleef het bij deze 3-3.
In de slotseconden gaven de boys alles maar de 3-4 viel niet.
Goed gedaan boys!!!!! We hebben een team waar meer uit te halen is, dus dat komt goed!!

Opstelling : Remco , Luuk , Sam , Bjorn , Hasan , Jasper , Jordy , Lars , Maiky , Erdem en Danny

Reserves : Koen, Ronan en Ilhan

Man of the match : Erdem Akbaba