De Zwerver VR1 - Sliedrecht VR1

Sliedrecht VR1

30 november 2019 12:00

A.J. (Arjan) van Gemeren

🚩Na een teleurstellende wedstrijd vorige week .. waarin we streden en vochten maar we de 3 punten niet mee konden nemen, stond er afgelopen zaterdag een team met vechtlust en zelfvertrouwen wetende dat verliezen geen optie is !

En dat was te zien binnen 10 min het eerste doelpunt. De dames stonden op hun plek en wisten elkaar te vinden op het veld en dat uitte zich in een 2-0 voorsprong met de rust.

Na de rust stond het team weer op zijn plek. Geen wisselingen want het liep gewoon super. De supporters genoten van het spel wat er werd gespeeld en dat resulteerde uiteindelijk in een dikke verdiende 5-0 overwinning.

Trots en als 1 team heeft iedereen van deze wedstrijd genoten!

Laat de volgende wedstrijd maar komen!
🔴⚫️⚽️

📸 Miranda Ducaat