De Zwerver JO19-1 - EBOH JO19-1

7 december 2019 12:00

T. (Tiede) van Bockel

🚩 de Zwerver J019-1 - EBOH J019-1 : 1-1

De voorlaatste wedstrijd werd zaterdag gespeeld tegen EBOH op het kunstgras, ( om het hoofdveld te ontlasten) omdat de wedstrijd van J017-2 helaas niet doorging .
EBOH opende sterk en Remco moest direct aan de bak.
Na 20 min. kwamen de Zwerverboys wat meer in hun spel dat resulteerde in een kans voor Hasan maar schoot net over.
Daarna nog kansjes voor Maiky en Erdem maar ook die gingen er niet in.
In de 32e min. kwam EBOH op 0-1 door een mooie actie van een EBOH- speler.
De tweede helft begon goed voor de boys en Tom (J017-1) mocht wederom zijn opwachting maken in het J019-1 team . Erdem miste in het begin maar net.
EBOH maakte vlak daarna de 0-2 maar door goed vlaggen van Koen voor buitenspel werd deze treffer alsnog afgekeurd.
In de 60e min. een mooie snelle aanval van de Zwerver, Ilhan gaf de bal door op Erdem die er koel 1-1 van maakte.
In de 70e min. bijna een werelgoal van Jasper, hij nam een vrije trap op 55 meter van de goal en deze bal werd door de harde wind meegedragen maar de EBOH-keeper tikte de bal met moeite net onder de lat vandaan...Jammer Jasper !!!!!
Daarna nog wat kansjes over en weer maar het bleef bij de 1-1.
Jullie hebben keihard gestreden boys en met wat geluk hadden we nog kunnen winnen.

Opstelling : Remco , Luuk , Sam , Jasper , Danny , Lars , Jordy ,Hasan , Ronan , Erdem , Ilhan

Reserves : Maiky en Tom

Man of the match : Lars Ducaat