De Zwerver MO13-1 - Heerjansdam MO13-1

Heerjansdam MO13-1

7 december 2019 8:30

C. (Ciska) Heijes

🚩 Afgelopen zaterdag was het dan zover. De meiden van de MO13 konden thuis kampioen worden tegen Heerjansdam. Vol spanning werd er al dagen naar deze wedstrijd toegeleefd. Met fakkels en spandoeken werden de meiden onthaald toen ze het veld opliepen. Toen de wedstrijd begon was de spanning weg eindstand 9-0 en het kampioenschap was een feit. Daatna barstte het feest los, weer vuurwerk, taart en er werden bekers uitgereikt.
Doelpuntenmakers vandaag:
Lucie 1x, Quinty1x, Fiene 1x, Rowena 2x, Dagmar 4x
Nog 1 wedstrijd te gaan en dan gaan we ons weer opmaken voor een nieuwe competitie. Dat kunnen jullie ook aan, dat weten wij zeker. Miranda namens de meiden bedankt voor alle foto's die je dit seizoen van ons gemaakt hebt. twee zeer trotse trainers Dave en Dannie ⚽🏆🟥⬛
📸 Miranda Ducaat