Dubbeldam JO19-1 - De Zwerver JO19-1

15 februari 2020 14:30

P. (Paul) Hardy

🚩 Dubbeldam J019-1 - de Zwerver J019-1 ;

Wederom een wedstrijd tegen een gedegradeerde ploeg uit de hoofdklasse.
Door een aantal afwezigen mochten Tom , Mike , Joseph , Stefan en Nigel van het J017-1 team met ons meedoen wat goed ging, klasse boys!!
Angel fungeerde vandaag als grensrechter en dat ging prima!!
Dubbeldam begon sterk en kreeg al een goede kans in de 3e min.
Dit was van korte duur want daarna namen de boys van de Zwerver het initiatief over. Onder leiding van aanvoerder Sam stond de verdediging zeer goed.
In de 7e min. dachten de boys op 0-1 te komen door Ilhan maar die werd afgevlagd voor buitenspel (?).
Maiky soleerde er even lekker op los en zijn pass werd net gemist door Jorie.
In de 15e min. een verre uittrap van keeper Nigel die bij Maiky terecht kwam en hij rondde het keurig af : 0-1 !
Dubbeldam kreeg nog wat kansjes maar Nigel hield zijn doel schoon.
In de 33e min. ging Luuk mee naar voren die de bal op de keeper schoot maar niet klemvast kon krijgen en Jorie was er als de kippen bij om deze kans af te ronden : 0-2 !!
In de 43e min. nam Jasper een vrije trap van 40 meter en hij zag de keeper te ver voor zijn doel staan maar helaas kwam de bal tegen de lat ( jammer Jappie!)
Na 10 minuten in de tweede helft werd de moegestreden Tom( al een wedstrijd in de benen met het J017-1 team)vervangen door Stefan, klasse Tom !!!
Na een paar goede kansen nog voor de Zwerver boys besliste Jorie de wedstrijd in de 65e min. Maiky ging er vandoor op links, speelde Ronan aan , zijn inzet werd gestopt door de keeper van Dubbeldam maar de terugspringende bal werd een prooi voor Jorie 0-3!!
Mike en Joseph vielen in voor Jasper en Lars.
Dubbeldam scoorde nog wel de 1-3 in de 87e min. maar deze goal werd terecht afgekeurd voor buitenspel door de attent vlaggende Angel.
Een heerlijke overwinning van de Zwerverboys.
s'Avonds werd er tijdens het feest in de kantine deze overwinning gevierd met de nodige spa rood.
Klasse boys !!!!!!!!!!

Opstelling : Nigel , Luuk , Sam , Danny , Jasper , Jordy , Lars , Tom , Maiky , Ilhan en Jorie

Wissels : Ronan , Stefan , Mike en Joseph

Man of the match : Het gehele team !!!!

Teammanager : El Cocko

📸 Miranda Ducaat