De Zwerver MO13-1 - Rijsoord MO13-2 2-3

Groep 1 11

5 september 2020 8:30

K. (Kylian) Roodnat

🚩 MO13 speelt eerste beker thuiswedstrijd tegen Rijsoord.

Mo13 bestaat dit jaar uit:
Lotte⚽️, Naomi⚽️, Lynn⚽️, Christina⚽️, Noa⚽️, Hailey⚽️, Tess⚽️, Nida⚽️, Elin⚽️, Tamar⚽️, Benthe⚽️ en Roos⚽️

Na een periode van 6 maanden speelde afgelopen zaterdag het Mo13 team weer een wedstrijd op de Schans. Het werd een goede spannende wedstrijd met een bijna thrillerachtig einde. Na een 2-2 rust stand met doelpunten van Tess en Nida nam Rijsoord direct na rust een 3-2 voorsprong door een kleine onoplettendheid bij onze meiden. Deze achterstand was het startsein voor een ware aanvalsgolf richting het doel van Rijsoord. Meerdere pogingen verdienden een doelpunt, maar telkenmale werd de aanval door de goed verdedigende meiden van Rijsoord tegengehouden. Ook de bal op de lat in de laatste minuut verdiende meer, maar ging er helaas niet in. Een goed spelend Rijsoord nam helaas de winst mee naar huis. Meiden: super als team gespeeld! Niet opgegeven en tot het  einde geknokt voor een gelijkspel. Op naar een mooi seizoen⚽️⚽️!

📸 Miranda Ducaat