DE ZWERVER JO10-1 - ASWH JO10-8

ASWH JO10-8

19 september 2020 8:30

🚩 De Zwerver JO10-1 - ASWH JO10-8  5-7

Afgelopen zaterdag stond de 3e wedstrijd van de competitie op het programma, de thuiswedstrijd tegen het altijd sterke ASWH.
Helaas konden we nog geen beroep doen op Simon (Trainer) en ook Tim en Noa konden helaas niet aanwezig zijn.
Gelukkig hadden we net op tijd onze selectie kunnen uitbreiden met Kenneth, zodoende konden we toch met genoeg mensen aan de aftrap beginnen.
De wedstrijd ging in het begin gelijk op, ASWH was licht sterker, maar gelukkig stond Karel samen met Gizelle in de verdediging en die konden veel ballen tegenhouden. Als er dan toch onverhoopt een bal doorheen kwam, konden we rekenen op onze keepster Joly.
Joly zorgde ervoor met haar goede, verre uittrappen dat onze aanvallers Sebastiaan en Quinten voor veel gevaar konden zorgden.
Onze debutant Kenneth, die meteen zijn debuut maakte, speelde op het middenveld en bleek zonder twijfel een versterking voor het team te zijn.
Toch kwamen ongelukkig op achterstand. Gelukkig lieten we de koppies niet meteen hangen. In tegenstelling zelf we gingen beter voetballen en dat resulteerde in de gelijkmaker. Zo golfde het spel op en neer en was de tussenstand bij de time-out 2-2.
In de time -out vond de eerste wissel plaats Sanne kwam in plaats van Gizelle.
Met nog een paar minuten voor de rust te gaan hadden we ineens een onverklaarbare inzinking, dit resulteerde in een aantal tegen treffers. En zo gingen we rusten met een 3-6 achterstand.
Of het nu de donderspeech van de trainer was, of de wonder limonade. Maar de tweede helft speelden we heel goed en zo werd het een hele spannende wedstrijd, waarin we net wat te kort kwamen en hebben we verloren met 5-7.
Toch ben ik super trots op alle dames en heren van het team. Bij vlagen werd er goed gevoetbald en hadden we alleen een beetje pech. Maar met de instelling en werklust die we hebben getoond, voornamelijk in de tweede helft weet ik zeker dat het goed gaat komen.
Volgende week spelen we uit tegen Heerjansdam, Trainer Simon zal dan ook weer van de partij zijn en hopelijk zijn Tim en Noa dan ook weer terug zodat we met volle sterkte ertegen aan kunnen gaan.🔴⚫️⚽️

Een hele sportieve groet,
Olav