De Zwerver JO8-1 - SV Meerkerk JO8-1

2961AW
KINDERDIJK
tel. 078-6912840

🚩 Afgelopen zaterdag stond voor JO8-1 de wedstrijd tegen Meerkerk op het programma. Het was een beladen wedstrijd en om deze reden was ervoor gekozen om geen publiek toe te laten tot het mooie complex van de Zwerver. We begonnen met de volgende 6. Tim op doel, Rijck en Levi achterin. Bram en Pelle als stofzuiger en Koen als spits. Hierbij was Jordenys degene die wij als het fout ging in konden zetten. We begonnen supergoed en mooie onderschepping van Bram die gelijk doorpasste naar Koen en die gaf voor op Pelle en die scoorde en 1-0. De zwerver ging op zoek naar de 2-0 en die kwam door een goede pass van Rijck op Koen die vrij kon doorlopen en scoorde. Na 10 minuten werd Meerkerk ook wakker en hadden ze een Lieke Martens aan hun kant die beheerst de 2-1 binnenschoot.  De zwerver was even ingedut en warempel het werd 2-2. Door een goede tactische wissel van de 3 trainers gingen wij met 3-2 de rust in door een mooi doelpunt van Jordenys. Meerkerk kwam weer op gelijke hoogte 3-3. Na een duidelijke speech en wat pure suiker in de vorm van limonadesiroop was de opdracht duidelijk. WINNEN. En de zwerver ging ervoor de gevaarlijke uittrappen van Tim waren directe gevaren. Een goede combinatie van Jordenys en Koen leidde tot 4-3. De Lieke Martens van Meerkerk was nog een paar keer gevaarlijk maar de Witte Keniaan Rijck kleunde er vol overgave in en alles was voor hem en ging die toch voorbij hadden we altijd nog Levi als extra slot. Na de 4-3 kwam er door een onderschepping 5-3 door Koen. De 6-3 was zo uit het boekje van Van Gaal. Inpassen doordribbelen, voorzet en scoren. De eindstand werd door Pelle op het scorebord gezet en zo was de eerste overwinning van de nieuwe competitie een feit. Super goed gevoetbald allemaal.

📸 Miranda Ducaat