60 jaar lidmaatschap Piet de Jong

25 januari 2024 6:30

Woensdag avond hebben Monique Zwijnenburg en René Struijs, namens het bestuur van De Zwerver, met trots de 60 jaar lidmaatschapsspeld uitgereikt aan de heer Piet de Jong. Helaas kon Piet de Jong niet aanwezig zijn op de nieuwjaarsreceptie om zijn speldje in ontvangst te nemen. Omdat we deze mijlpaal niet onopgemerkt voorbij wilde laten gaan, vond de uitreiking plaats bij Piet De Jong thuis.

Op een van de foto's zien we een mooie herinnering van Piet de Jong tijdens een uitwedstrijd tegen Arnemuiden, een (foto)moment dat zelfs na 50 jaar nog steeds een ereplek heeft in het huis van Piet en zijn vrouw. Hoe mooi is dat!

Gedurende de jaren zeventig heeft Piet de Jong bijna 100 wedstrijden in het eerste elftal van De Zwerver gespeeld. Piet met de bijnaam "Piet de Baard" denkt nog steeds met veel vreugde terug aan de tijd dat hij bij ons speelde en volgt De Zwerver nog wekelijks.

Namens De Zwerver nogmaals van harte met deze mijlpaal!
PHOTO-2024-01-24-20-55-41.jpg
PHOTO-2024-01-24-20-55-40.jpg