Bas Bijkerk keert volgend seizoen terug naar De Zwerver, Wessel Schouwink maakt overstap

1 maart 2024 19:30

Bas Bijkerk (keeper) en Wessel Schouwink (spits) maken de overstap naar De Zwerver. Na 2 jaar keert Bas Bijkerk terug op de Schans. Bijkerk: 'Ik heb 2 leuke jaren gehad bij Heinenoord. Vooral met de groep. Maar in die 5 jaar ervoor bij De Zwerver is De Zwerver mijn club geworden. Ik wil graag gaan bijdragen om De Zwerver tot een stabiele 2de klasser te laten worden'. In zijn kielzog stapt ook spits Wessel Schouwink over van Heinenoord naar De Zwerver. Schouwink: 'Ik heb van Bas mooie verhalen gehoord over de vereniging, de ambiance en de gemoedelijkheid. Ik ben een wedstrijd gaan kijken en het sprak me ontzettend aan'.

De technische commissie is verheugd met de overstap van beide spelers. Zowel Bas als Wessel passen binnen de visie van de club. Bas heeft in zijn 5 jaar bij ons bewezen een goede keeper te zijn en hij zal de concurrentie aan gaan met de huidige keepers. We hopen dat de komende periode net zo succesvol gaat zijn als zijn voorgaande. Met Wessel halen we een sterke, balvaste spits in huis die heeft bewezen een neus voor de goal te hebben.

Met de toevoegingen van Bas Bijkerk en Wessel Schouwink, naast eerdere aanwinst Glenn Weijts, krijgt de selectie van De Zwerver steeds meer vorm voor het komende seizoen.