Alexander Deetman is 4de versterking van selectie van De Zwerver voor komend seizoen

17 maart 2024 21:00

(Kinderdijk, 17 maart)

Alexander Deetman maakt met ingang van seizoen 2024 -2025 de overstap naar vv De Zwerver. De ervaren verdediger, voorheen actief bij o.a. Barendrecht en Zwaluwen Vlaardingen, maakt de overstap van Heinenoord, waar hij gedurende vier seizoenen heeft gespeeld.

Alexander brengt een waardevolle mix van ervaring en expertise mee naar De Zwerver. Zijn vermogen om zowel op de rechter- als linkervleugel goed uit de voeten te kunnen, is een aanwinst waar de technische commissie van De Zwerver naar uitkijkt.

Alexander: 'Ik was op zoek naar een gezellige vereniging waar ik mijn sportieve ambities kwijt kan en De Zwerver past goed in dat plaatje'.

Alexander sluit zich bij De Zwerver o.a. aan bij zijn huidige teamgenoten Bas Bijkerk en Wessel Schouwink, die eerder de overstap aankondigden van Heinenoord naar De Zwerver.

'De Zwerver kijkt uit naar een prettige samenwerking met Alexander en we heten hem namens de vereniging van harte welkom. En hopen op veel sportieve successen'.