vv De Zwerver benoemt Ferry van Dijk tot nieuwe hoofdtrainer voor seizoen 2024-2025

20 maart 2024 19:30

Persbericht:

Kinderdijk, 20 maart

We zijn als bestuur van De Zwerver verheugd om aan te kondigen dat Ferry van Dijk is benoemd tot de nieuwe hoofdtrainer voor het seizoen 2024-2025. 'Met een schat aan ervaring en een verleden bij de Zwerver, is Ferry de juiste man op dit moment voor de selectie en voor de club De Zwerver in zijn geheel'.

Ferry van Dijk brengt een indrukwekkend cv met zich mee. Momenteel is hij tot einde seizoen hoofdtrainer bij vv Streefkerk. Zijn expertise en passie voor het spel zullen De Zwerver helpen om onze ambities waar te maken. Wij zijn dan ook zeer verheugd over de aanstelling van Ferry'.

Het bestuur is dankbaar voor de inspanningen van de Technische Commissie, die erin geslaagd is om Ferry terug te halen naar de Schans.

Namens de gehele vereniging willen we Ferry van harte welkom heten en hem veel succes wensen in zijn nieuwe rol als hoofdtrainer van onze club De Zwerver.