De Zwerver JO19-1 - Prinsenland JO19-1 : 4-0

21 september 2019 12:00

T.J.N. (Titus) Fleur

De Zwerver J019-1 - Prinsenland J019-1 : 4-0

Deze eerste competitiewedstrijd werd gespeeld tegen Prinsenland uit Dinteloord.
Angel kon helaas niet keepen omdat hij geveld was door de salmonella bacterie, maar het gaat gelukkig weer goed met hem !!!
Remijn is ook nog geblesseerd dus daarom mocht Remco weer het doel verdedigen.
In het eerste kwartier liet Prinsenland zien dat ze een goed team hebben die aardig wat kansen kreeg, maar Remco redde fraai op een kopbal in de 8e min.
In de 15e min. een knal op de paal van Prinsenland.
Daarna namen de boys van de Zwerver het spel over en Danny miste helaas een fraaie kans.
In de 24e min. ging Maiky er vandoor aan de linkerkant en zijn goede voorzet werd afgerond door Danny : 1-0 !!!
Ik was in de veronderstelling dat Ronan hem maakte dus daar werd smadelijk om gelachen.
Na nog een paar mooie kansen voor de Zwerver mocht Prinsenland een vrije trap nemen in de 41e min. die grandioos door Remco uit het doel werd getikt.

In de 2e helft bracht trainer Moez een paar wissels in veld maar het niveau bleef gelukkig hetzelfde.
In de 65e min. volgde een harde tackle op Lars die helaas onbestraft bleef.De boys knokten voor wat ze waard waren (vooral de verdedigers onder aanvoering van Sam ) en in de 75e min. gaf Maiky vanaf rechts een goede pass op Ilhan die deze kans verziverde: 2-0!!
Prinsenland werd murw gespeeld door de boys en in de 80e min. een mooie bal van Lars op Maiky die deze goed afrondde : 3-0 !!
Dit vonden de boys niet genoeg, ze bleven lekker doorgaan en dat resulteerde in de eindstand van 4-0 van Ilhan na een klutsbal in de verdediging van Prinsenland.
Al met al een heerlijke wedstrijd om naar te kijken en je kan zien dat de teambuilding steeds beter wordt!!

Beginopstelling : Remco , Koen , Sam , Bjorn , Luuk , Jasper , Lars , Danieck , Maiky , Ronan , Danny

Wissels : Burhan , Hasan , Ilhan en Patrick

Man of the match: Hadden we niet , dat was het hele team!!!!!!!!

Teammanager : El Cocko

📸 Miranda Ducaat