De Zwerver JO19-1 - Alliance JO19-1 5-0

19 oktober 2019 12:15

Titus Fleur

De Zwerver J019-1 - Alliance J019-1 : 5-0

Na de onnodige nederlaag vorige week tegen Alblasserdam hadden de boys wat recht te zetten. En dat deden ze met volle overtuiging.
In het begin was het even aftasten tegen een toch goed voetballend Alliance uit Roosendaal.
Tobi den Besten ( vorig seizoen nog speler van de Zwerver) kwam deze wedstrijd bekijken en besloot de 1e helft te gaan vlaggen...Top Tobi !!
En toch weer leuk om te zeggen dat er weer veel ouders kwamen kijken!!
In de 6e min. een mooie hoge voorzet van Maiky die Danny net mis kopte.
In de 17e min. liet Maiky zich even terugzakken om de bal te veroveren op het middenveld die daarna een mooie steekpass gaf op Danny en zijn voorzet werd via de knie van Lars goed afgemaakt: 1-0!!
De boys bleven gaan en Ronan gaf een briljante pass op Ilhan die na kappen en draaien de 2-0 aantekende!!
Na een paar kansjes voor Alliance gaf Ilhan in de 43e min. een pass op Maiky die deze fraai afrondde : 3-0!!
De tweede helft moest beginnen maar we hadden geen grensrechter omdat de wissels bij ons weigerden om te gaan vlaggen! Wat zeer jammer is dus besloot ondergetekende om de tweede helft te gaan vlaggen...
De boys gingen vrolijk door : Luuk gaf een lange bal op Maiky die door een verdediger van Alliance verkeerd werd ingeschat en Maiky profiteerde daarvan : 4-0!!
De effectiviteit van de boys werd wat minder dus kansen voor Jordy , Ilhan en Maiky gingen helaas verloren.
Lars kreeg weer last van een wondje op zn knie maar na stevig ingezwachteld te zijn knalde hij gewoon door.
Toch bleven de boys gaan en in de 91e min. gaf Maiky een bal op Lars die deze mooi afrondde: 5-0!!( kwam door die zwachtel)
Al met al een dik verdiende overwinning mede door goed samenspel van de verdediging met Sam , Luuk , Bjorn en Hasan, zodat keeper Angel weinig te doen had.
Een goede overwinning van de Zwerverboys waar ze trots op mogen zijn!!!
Ik en Moez ook trouwens boys!!!!

Beginopstelling : Angel , Hasan , Bjorn , Sam , Luuk , Jordy , Danieck , Lars , Danny , Ronan en Maiky.

Wisselspelers : Mehmet , Jasper en Ilhan

Man of the Match : Maiky Wings