De Zwerver 2 ruim langs Heukelum 2

Mannen zaterdag, 2, 1e klasse B

26 september 2015 12:30

Zijl, M. van

De Zwerver 2 heeft zich herpakt na de nederlaag van vorige week bij Achilles Veen 2.Voor aanvang van de wedstrijd waren er er enkele mutatie`s:Raymond Kamerling en Mark Hendriks ontbraken.De Zwerver begon goed aan de wedstrijd en kreeg in de 17e minuut de eerste mogelijkheid na een voorzet van Sander van Rijswijk was het Max de Jong met een kopbal.Niet vlak daarna was er weer een kans voor De Zwerver 2,na een vrije trap van    Max de Jong stond Sander van Rijswijk vrij voor de keeper maar faalde, de rebound werd overgeschoten door Maurice Paardekooper.In de 33e minuut was er een onderschepping van Mathijs van Leeuwen die Max de Jong met een crosspass aanspeelde en diagonaal de bal inschoot 1-0.De Zwerver 2 controleerde het restant van de 1e helft en ging met een voorsprong de rust in.De 2e helft kwam De Zwerver 2 goed uit de startblokken want in de   49e minuut kreeg Jan Willem van Asperen de bal in de voeten en oog in oog met de keeper behield hij het overzicht waardoor Maurice Paardekooper de 2-0 kon maken.De Zwerver 2 controleerde ook de 2e helft de wedstrijd maar moest waken voor de uitbraken van  Heukelum 2.In de 62e minuut zette Jan Willem van Asperen met een fraaie steekpass,            Max de Jong vrij voor de keeper die er 3-0 van maakte.Nog was het niet voorbij in de               72e minuut was het na een fraaie voorzet van Dogukan Budak maakt Max de Jong er met het hoofd 4-0 van.In de 79e minuut maakte Heukelum 2 nog wel de eretreffer na laconiek verdedigen van Nick Kapsios.Uiteindelijk een zeer verdiende overwinning voor De Zwerver.

Zaterdag 3 Oktober speelt De Zwerver 2 de uitwedstrijd tegen W.N.C. 2 aanvang van deze wedstrijd is 14:30 uur

Opstelling:Jochem de Jong, Remy Barnhoorn (70e Yusuf Ulusoy), Geerten Foks (75e Remy Kevenaar), Edwin Tukker (70e Simon van de Rhee), Nick Kapsios, Mathijs van Leeuwen, Jan Willem van Asperen, Max de Jong, Dogukan Budak, Sander van Rijswijk (54e Wilan Stam), Maurice Paardekooper