De Zwerver MO15-1 - IFC MO15-1

2961AW
KINDERDIJK
tel. 078-6912840

🚩 Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen IFC MO 15 op het programma. Voor ons geen onbekende aangezien we er twee keer tegen hebben geoefend.  1 keer gewonnen en 1 keer verloren. Ook deze keer was het weer spannend, de 1e helft hadden we niks in te brengen en mochten we blij zijn dat het maar 0-1 stond met de rust.  Het was bijzonder slecht en rommelig van onze kant.  In de rust gezegd dat we achterin maar 1 op 1 moesten gaan spelen. We  schoten uit de startblokken na de rust, IFC werd flink op de huid gezeten, maar na 25 minuten in de 2e helft gebeurde wat niemand van ons verwachtte de 0-2 viel binnen. Maar de meiden bleven knokken de 1-2  van Marjolein kwam te laat. Al met al een verdiende nederlaag, niks aan te doen en op naar de volgende wedstrijd.
🔴⚫️⚽️

📸 Miranda Ducaat