De Zwerver VR1 - VVAC VR2

2961AW
KINDERDIJK

🚩De Zwerver VR1 - VVAC VR2

Afgelopen zaterdag stond om 12.30 uur een thuis wedstrijd tegen VVAC VR2 gepland. Waar we vorige week gigantisch weg gespeeld werden, waren we zaterdag klaar voor een nieuwe wedstrijd.

We begonnen sterk, kregen wat kansen, maar tot scoren kwamen we niet. VVAC daarintegen kwam na een minuut of 25 op 0-1 voorsprong. De koppies bleven omhoog en na een overtreding op Evi in de 16 schoot Grada de 1-1 erin doormiddel van een penalty. De trainer was positief over de inzet van de meiden en we gingen vol goede moed de tweede helft in.

Geen idee wat er in de limonade van zowel de meiden van De Zwerver als van de Meiden van VVAC zat, maar VVAC kwam sterk terug uit de rust en wij verslapten. Na de 1-2 en 1-3 was de fut eruit en waren we dankbaar voor het eind signaal.
Eindstand 1-5

Of het de limonade was of het feit dat onze vaste keepster geblesseerd raakte vorige week en we 2 verdedigers missen en daardoor meiden een andere positie spelen, geen idee. We blijven positief gestemd.

Chadida grote dank voor het aantrekken van de keepershandschoenen!🔴⚫⚽

Walter & Monique

📸 Miranda Ducaat