De Zwerver JO8-1 - IFC JO8-1

2961AW
KINDERDIJK

De Zwerver JO8-1 - IFC JO8-1

Zaterdag 23 maart vroeg in de ochtend. De spanning is voelbaar! Om 8 uur zijn Jeroen en Sjoerd al aanwezig om de velden uit te zetten. De materiaalman trekt de lijnen nogmaals eens zodat deze goed zichtbaar zijn. Het is D-day voor handhaving in de tweede klasse.
IFC JO8-1 moet het slachtoffer worden. Na een korte motivatiespeech beginnen we aan de warming-up. Direct valt op dat de tegenstander iedere dag pokon bij het ontbijt krijgt. Deze jongens en meiden zijn wel erg groot.
Maar dat mag geen verschil maken. We hebben getraind op druk zetten en de vorige wedstrijd hebben we de tweede helft op deze manier een 8-3 achterstand omgezet naar een 9-11 overwinning.
Tijdens de wedstrijd blijkt dat het een fysieke wedstrijd gaat worden. Een paar momenten van onoplettendheid kost ons direct een paar doelpunten. Maar het gevoel blijft dat we de wedstrijd kunnen pakken. Met de rust staat het 3-3 en hebben we handhaving nog steeds in eigen hand.
Na de rust hebben we echt het licht gezien en scoort Sven zelfs vanaf eigen helft. Het laatste kwart van de wedstrijd beginnen we met een 5-3 voorsprong, maar dan slaat de vermoeidheid toe. De fysieke tegenstand begint ons op te spelen en helaas verliezen we in de laatste seconde nog de wedstrijd. Met een klein verlies zijn we voor handhaving afhankelijk van de overige uitslagen en de bevindingen van de KNVB.
We starten 6 april de 4e fase tegen Rijsoord in de tweede klasse
Wordt vervolgd!!!!!🔴⚫️⚽️