Hardinxveld JO8-2 - De Zwerver JO8-1

3371ET
HARDINXVELD-GIESSENDAM

Hardinxveld JO8-2 - De Zwerver JO8-1

Na een aantal weken geen voetbal eindelijk weer een wedstrijd. Uiteraard moet er dan even bijgepraat worden.
En wat is nu een mooier moment om dat te doen als bij een corner van de tegenstander. He Martien, ben je wezen Skiën?  Devon, wat heb je een bruine kop, in het zonnetje gelegen? Kopje thee erbij en BOEM 1-0 achter uit een directe corner. Daan zag de bal pas toen deze al in het netje lag.
Helaas waren we nog steeds niet helemaal wakker en binnen 5 minuten stonden we 3-0 achter.
Bij de time-out direct een nieuwe afspraken gemaakt. Zodra we de bal kwijt zijn gaan we direct druk zetten en willen we de bal meteen terug hebben. Nou,  meteen stond er een ander team te voetballen. We hebben geen kans meer weggegeven in de eerste helft. We hadden een harde tegenwind en daardoor moeite om zelf kansen te creëren.
De tweede helft speelden we veel beter en was iedereen bloedfanatiek om de aansluitingstreffer te maken. Met het windje mee kregen we ook goede kansen, maar het bleek ook echt een sterke tegenstander waar we tegen speelde.
De lat werd nog een paar keer geraakt, maar het was ons niet gegund om in de buurt van een gelijkspel te komen.
Maar we nemen de laatste 30 minuten mee naar de volgende wedstrijd. Dat is de derby kraker tegen de Alblas op woensdag 13 maart om 17:00. We hopen op een uitverkochte Schans de drie punten veilig te stellen.
De laatste kaarten zijn nu in de vrije verkoop, dus wees er snel bij.😊

📸 Miranda Ducaat