De Zwerver MO13-1 - Pelikaan MO13-1

2961AW
KINDERDIJK

De Zwerver Mo13 wint met 4-0 van Pelikaan Mo13

Het was een zonnige ochtend afgelopen zaterdag toen de meiden van De Zwerver Mo13 zich op de Schans verzamelden vol enthousiasme voor hun wedstrijd tegen de meiden van Pelikaan. Een geduchte tegenstander. Vanaf het eerste fluitsignaal waren onze meiden vastberaden en gingen ze direct in de aanval. Het duurde dan ook niet lang voordat Emma het net wist te vinden, en nogmaals, en nogmaals! Met in totaal vier doelpunten was ze ongrijpbaar voor de verdediging van Pelikaan.

Naast Emma's uitstekende prestatie was het ook een speciale dag voor Rhodé en Aylin, die beide hun eerste wedstrijd speelden voor ons team. Beide meiden lieten meteen zien dat ze een goede aanvulling voor het team zijn en voegden zich moeiteloos in ons spel.

De onderlinge sfeer op het veld was top, mede dankzij onze vaste scheidsrechter Bram Geerling, die met zijn rustige leiding zorgde voor een eerlijk verloop van de wedstrijd.

Met een verdiende 4-0 overwinning op zak kijken we terug op een mooie voetbalochtend vol met teamwork, inzet en plezier. Op naar de volgende wedstrijd tegen ASWH, waar we weer goed moeten zijn om onze winnende reeks voort te zetten.

Rene - leider Mo13

⚽️🌟 #DeZwerverMo13 #Teamwork #Overwinning